Irodai asszisztens

1143 Budapest, Hungária krt. 83.

Közel harminc fős irodánkba keressük új munkatársunkat, aki aktívan részt vesz az irodai és üzleti ügyek intézésében, kézben tartja az ehhez kapcsolódó információ-áramlást, valamint diszkréten és határozottan támogatja a pörgősebb és nyugalmasabb munkanapjainkat egyaránt. Ha szeretsz a középpontban lenni és szervesen kivenni a részed az irodai életben, akkor ez a pozíció Neked szól!

Főbb feladatok, munkák

  • Vendégek fogadása, tárgyalók előkészítése. Örülünk, ha a kávé és víz bekészítése mellett a szakmai anyagok előkészítésében is számíthatunk rád.
  • Szerződéses dokumentumok és egyéb iratok kezelése, aláíratása, iktatása.
  • Posta és futárszolgálatok kezelése.
  • Céges központi e-mailek, naptárak és telefonhívások kezelése. Itt a bejövő megkeresések kezelésén túl feladataid közé tartozik majd különböző céges ügyek intézése, mint például időpont egyeztetések, foglalások kezelése, eseti utazásszervezés.
  • Irodaszer készlet figyelése és beszerzése.
  • A felsővezetés és a kollégák operatív támogatása.
  • Egyéb adminisztrációs és irodai élethez kapcsolódó feladatok, pl. részvétel céges események szervezésében.
  • Az irodavezető munkájának támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • 1-2 éves irodai vagy vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • Hivatalos kommunikációban való jártasság szóban és írásban egyaránt
  • Magas szintű MS Office ismeret és gyakorlati tudás
  • Magas adminisztrációs érdeklődés, pontos és precíz munkavégzés, rendszerekre és rendre való igény
  • Megbízhatóság, proaktív és önálló munkavégzés
  • Nyitottság az újdonságokra, a szakmai területeink megismerésére

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Angol nyelv kommunikációs szintű használata legalább írásban

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem mellett a próbaidőt követően havi nettó 25.000 Ft cafetéria (SZÉP-kártya) juttatás, 
  • Határozatlan idejű munkaviszony, munkavégzés normál irodai munkaidőben (9-17 óra között)
  • Otthonosan berendezett és felszerelt konyhánkban korlátlan kávé és tea, valamint vízautomata
  • Tömegközlekedéssel és autóval is könnyen megközelíthető munkahely, ingyenes parkolási lehetőség
  • Felelősségteljes munkakör
  • Családbarát cégvezetés
  • Támogató, szakmai kiteljesedésre nyitott szervezeti kultúra

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzával és bruttó bérigény megadásával.

Jelentkezem az állásra