Projektmenedzser (beruházói oldal)

1143 Budapest, Hungária körút 83.

Főbb feladatok, munkák:

  • EU-s és hazai finanszírozású projektek előkészítése és megvalósulásuk koordinálása, biztosítása;
  • teljeskörű projektmenedzsment felelősségteljes és eredményes ellátása;
  • projekt terv és keretek felállításában aktív részvétel, munkafolyamatok és ütemtervek kialakítása;
  • projekt dokumentáció kezelése, koordinálása, határidőre történő elkészítése;
  • projekt operatív koordinálása, információk és feladatok megfelelő elosztása, elvégzésük koordinálása, folyamatos riportálás szóban     és írásban a vezetőség felé;
  • projekt döntéselőkészítő anyagok elkészítése/elkészülésük koordinálása;
  • feladatok terv szerinti, határidőre történő lebonyolításának biztosítása;
  • kapcsolattartás és együttműködés hatóságokkal, önkormányzatokkal, partnerekkel, kivitelezőkkel, befektetőkkel, illetve a projektben érintett egyéb szervezetekkel;
  • támogatási szerződések és módosítások előkészítése, hiánypótlások kezelése, időszakos és záró beszámolók, jelentések készítése;
  • vállalkozók felkutatása, árajánlatok bekérése, szerződéskötés előkészítése, lebonyolítása;
  • aktív részvétel a beruházások pénzügyi tervezésében, operatív előkészítésében és megvalósításában;
  • projekt kivitelezésének elemzése, az eredményesség és hatékonyság folyamatos javítása;
  • menedzsment riportok a projekt mérföldköveiről, feladatokról, készültségi fokáról;
  • projekt kockázat-előrejelzés és megfelelő kezelésük;
  • projektmenedzsment folyamatok/működés proaktív fejlesztése, megoldási javaslatok kidolgozás.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú végzettség (műszaki, természettudományi);
  • legalább 3 -5 év versenyszférában szerzett releváns gyakorlat;
  • erős projektmenedzseri tapasztalat, rutin, önálló és proaktív feladatvégzés;
  • pályázatok terén szerzett gyakorlat;
  • projekt szemlélet/affinitás;
  • rendszerszemléletű, logikus gondolkodás;
  • kiváló problémamegoldó, kommunikációs és szervező készség;
  • képesség több munkafolyamat párhuzamos elvégzésére és határidő betart(at)ására;
  • határozott, magabiztos fellépés;
  • „B” kategóriás jogosítvány és vezetői gyakorlat;
  • magas fokú MS-Office ismeretek;
  • mobilitás és rugalmasság, terhelhetőség, felelősségvállalás;
  • precizitás, megbízhatóság, lojalitás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • beszerzési, esetleg közbeszerzési eljárások lebonyolításában való tapasztalat;
  • nemzetközi területen szerzett munkatapasztalat;
  • közbeszerzési ismeretek;
  • angol nyelv ismerete;
  • azonnali kezdés.

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem;
  • cafetéria (SZÉP-kártya);
  • céges autó;
  • ingyen kávé, vízautomata, üdítő;
  • változatos, összetett, kihívást jelentő feladatkör;
  • hosszútávú munkalehetőség;
  • stabil vállalati háttér;
  • kellemes, igényes munkakörnyezet;
  • könnyen megközelíthető iroda;
  • dinamikus, jó hangulatú csapat;
  • korrekt cégvezetés.

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzával és bruttó bérigény megadásával.

Jelentkezem az állásra